sharoninmondragon.reismee.nl

Opgesloten in de Hall of Residence

Reacties

Reacties

Truus Hermans

Worden jullie goed verzorgd?

Sharon Hiep

Hoi Truus,
Ja, heel erg goed! Er is 24 uur per dag een 'bewaker' in en rondom de residence om ons te helpen met mogelijke problemen, mocht er iets kapot gaat of we een vraag hebben. Op werkdagen zijn er overdag drie mensen die ons opvangen. Zij helpen ons met alles: wanneer we poetsmiddel, wasproducten etc., nodig hebben. Dit wordt allemaal door hen verzorgd. Ook houden ze ons zo goed mogelijk op de hoogte van de veranderingen in Spanje en in het speciaal in Baskenland, want hier valt het gelukkig mee (in onze provincie). Ook heb ik het nummer van een van de mensen, zodat ik ze altijd kan bereiken. De Baskische familie waar ik wekelijks heenga (nu dus even niet) heeft ook gezegd dat als ik me ooit onveilig voel, zij me op zullen vangen en ik bij hen kan verblijven. Ik voel me dus heel erg veilig en op mijn gemak, no worries :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!