sharoninmondragon.reismee.nl

Misschien kan ik hier maar beter gaan wonen

Een vlucht boeken was nog nooit zo moeilijk,

Begrijp me niet verkeerd.

We leven in de 21e eeuw,

Met mijn ict-skills heb ik al veel geleerd.


Je klikt een paar keer op je muisknop,

Duwt je pinpas in je RaboScanner.

Gooit nogmaals 150,- over de toonbank,

Ja, ik ben een echte vliegtuigkenner.


Transavia en KLM,

Ik heb ze allebei geboekt!

Op zijn minst één zou moeten vliegen,

Nee hoor, ik ben vervloekt.


Je zou denken 3 maal is scheepsrecht,

Maar ik zit ondertussen op 4.

Oké ik ben dan wel een dyscalkut,

Maar het zit me tot HIER.


Dus heb jij een dikke vette wagen,

En zin om zo’n 24 uur te rijden.

Kom me alsjeblieft halen,

Lekker met de meiden.


4 juli, 17 juni,

16 juni en 15 mei.

Dit waren mijn vluchten,

En met die reisvouchers ben ik ook echt ‘superblij’.


Dus even met zijn alle duimen,

Dat vind ik wel zo fijn.

Ik ga lekker hopen,

Dat ik vóór 2021 weer thuis kan zijn.


Hajjeeeee!

Reacties

Reacties

Kim

Lieve schat hoop dat je snel weer daar bent waar je wilt.
Maak er het beste van in deze gekke tijd. Deze ervaring nemen ze je nooit meer af.
Blijf sterk girl power
? Van ons

Saskia

Houd je sterk het gaat goed komen en anders kom ik wel bij je wonen?? maar even serieus ik begrijp je frustratie heel goed!!!

Dikke knuffel van ons?

Opa en oma

Lieverd, je bent een KANJER waar wij en vele anderen een voorbeeld aan kunnen nemen. YOU DID IT your way!!!
Sharon hou het nog even vol YOU CAN IT!!!
Dikke kus op afstand ???

Truus Hermans

Sharon,
Ik dacht dat je vlucht rond was. Wat een gedoe! Dit was niet echt een leerdoel van je buitenlandstage.
Ik denk aan je, maar of dat helpt ...

Kees-Jan

Nee hoor, het moet gewoon zo zijn. Het lot geeft je tijd om Spanje ook buiten de Corona-muren te genieten. Doe dat dus en maak er wat moois van. Als iemand dat kan, ben jij het wel...
Veel plezier!

Mama

Lieverd,
Ik begrijp je frustratie, steeds richt je je op een datum en dan wordt deze geannuleerd, ggrrrrr....
Met vier vouchers op zak, ipv je geld terug. De ANWB die ik aan de lijn had, verwacht vanaf 15 juni versoepeling, geniet nog maar even van de bonustijd in Baskenland, lukt het niet met het boeken van een vlucht, dan starten we de auto.
Veel plezier met die laatste loodjes, voor je het weet ben je thuis en denk je weemoedig terug aan die bijzondere tijd in Mondragon

Dikke kus X

Ps volgens mij moet je thuis ook twee weken in quarantaine, omdat je vanuit t buitenland komt, dus vrijheid ho maar ;)

Papa

Ook dichten zit in je bloed.....
Even volhouden schatje... Pap zegt altijd ; Komt goed..........
Regels worden versoepeld. Ben al aan het kijken voor vluchten vanuit Düsseldorf.
Je komt hoe dan ook weer thuis.
Xxxx papa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!